U17-tytöt

U17 tytöt (2010-2011-syntyneet) kausi 2026 - 2027. Kausi alkaa 10.8.2026.

U17-tyttöjen kausimaksu on 130 euroa (vahvistuu myöhemmin). Maksulla katetaan sarjailmoittautuminen, sekä kilpailutoimintaan sisältyviä kuluja (tuomarikulut, tasausmaksut).

___________________________________________________________________

U17-tytöt treenaavat kolme kertaa viikossa:

Maanantaisin sisäliikuntahallissa 17 - 18.30.

Tiistaisin sisäliikuntahallissa 17 - 18.30.

Torstaisin 1-salissa 18.30 - 20.00.


Ilmoittautuminen tehdään alla olevan linkin kautta. Ole vastuuhenkilöön kuitenkin yhteydessä ennen ilmoittautumista. Ryhmä on lähtökohtaisesti täynnä.

https://www.suomisport.fi/events/3796a366-4d9a-4989-a598-42d404f40f47

 ____________________________________________________________________

Yhteystiedot: 

Antti Wikki, p. 0456334185 (valmentaja)